SZEF SŁUŻBY CYWILNEJ
ogłasza konkurs na stanowisko zastępcy dyrektora Departamentu Ładu Przestrzennego w Ministerstwie Infrastruktury
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- inicjowanie nowych rozwiązań i określanie priorytetów w zakresie polityki przestrzennej państwa na szczeblu regionalnym ,
- koordynowanie planów zagospodarowania przestrzennego województw z polityką przestrzenną państwa,
- współpraca transgraniczna w zakresie studiów zagospodarowania przestrzennego terenów przygranicznych,
- współpraca z Rządowym Centrum Studiów Strategicznych w zakresie koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju,
- prezentowanie stanowiska ministra i ministerstwa w toku prac parlamentarnych nad projektami ustaw na posiedzeniach komisji sejmowych i senackich,
- opiniowanie aktów prawnych i dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych;
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- niekaralność zakazem przystępowania do konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (dotyczy urzędników służby cywilnej),
- niekaralność zakazem zajmowania wyższych stanowisk w służbie cywilnej (dotyczy urzędników służby cywilnej),
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej do dopuszczenia do informacji niejawnych,
- wykształcenie wyższe magisterskie techniczne z zakresu urbanistyki lub architektury,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej, w tym minimum 2-letnie na stanowisku kierowniczym;
niezbędne:
- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki przestrzennej,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość kpa,
- znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa,
- znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej w Polsce,
- znajomość języka angielskiego,
- zdolność analizy i syntezy informacji,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność zarządzania personelem,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji,
- odporność na stres;
dodatkowe:
- ukończone podyplomowe studia w zakresie zarządzania lub gospodarki przestrzennej,
- znajomość języka francuskiego lub niemieckiego.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) życiorysu, listu motywacyjnego i wypełnionego formularza zgłoszeniowego publikowanego w Biuletynie Służby Cywilnej oraz zamieszczanego na stronie internetowej www.usc.gov.pl wraz z następującymi dokumentami:
- kopią dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
- kopiami dokumentów potwierdzających jednoznacznie doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie,
- kopiami dokumentów potwierdzających jednoznacznie spełnianie wymagania dodatkowego.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu Służby Cywilnej w pok. 18 lub przesłać do 15 czerwca 2004 r. (decyduje data stempla polskiego urzędu pocztowego), z dopiskiem na kopercie: "Konkurs nr K/131/04", pod adresem:
Urząd Służby Cywilnej
al. J.Ch. Szucha 2/4
00-582 Warszawa