Jednoetapowy, realizacyjny konkurs architektoniczny na opracowanie koncepcji pn.: Budowa Lubuskiego Uniwersyteckiego Centrum Onkologii w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. wraz z doposażeniem Zakładu Patomorfologii i Zakładu Radioterapii
Organizatorem konkursu i Zamawiającym jest Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. przy udziale SARP Oddział w Zielonej Górze
Przedmiotem konkursu jest koncepcja architektoniczno - przestrzenna nowego obiektu Centrum Onkologii wraz z nadziemnym łącznikiem integrującym go funkcjonalnie z istniejącym Centralnym Blokiem Operacyjnym zlokalizowanym w budynku C1 (rozbudowa CBO) wraz z zagospodarowaniem terenu, w obszarze wskazanym w Załączniku nr 6a.1 do Regulaminu jako zakres opracowania konkursowego.
Celem Konkursu jest uzyskanie najlepszej pod względem architektonicznym, przestrzennym i funkcjonalno-użytkowym koncepcji opracowania konkursowego.
Sąd konkursowy
- arch. Mariusz Ścisło – Przewodniczący Sądu Konkursowego. Sędzia Konkursowy Stowarzyszenia Architektów Polskich Oddział Warszawski.
- arch. Leon Szapowałow – Sędzia referent. Stowarzyszenia Architektów Polskich Oddział z Zielonej Górze.
- arch. Krzysztof Gorgoń – Sędzia Konkursowy Stowarzyszenia Architektów Polskich Oddział z Katowicach – ekspert w dziedzinie obiektów służby zdrowia.
- arch. Wiesława Klim – Stowarzyszenia Architektów Polskich Oddział z Zielonej Górze.
- arch. Paweł Kochański – Stowarzyszenia Architektów Polskich Oddział z Zielonej Górze.
- dr Marek Działoszyński – Członek Sądu Konkursowego ze strony Zamawiającego.
- lek. Emil Korczak – Członek Sądu Konkursowego ze strony Zamawiającego.
- dr inż. Paweł Urbański – Członek Sądu Konkursowego ze strony Zamawiającego.
Funkcję Sekretarza Konkursu pełni:
- arch. Halina Łowejko, SARP Oddział Zielona Góra
Harmonogram konkursu:
- Zamieszczenie ogłoszenia o konkursie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
dnia 05.06.2024 r. - Termin składania poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową wniosków o wyjaśnienie treści Regulaminu konkursu dotyczących w szczególności przygotowania i składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie.
do dnia 26.06.2024 r.
Organizator udzieli wyjaśnień poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie. - WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE
Ostateczny termin składania poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie oraz podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Organizatora.
do dnia 26.07.2024r.
Organizator uzyska dostęp do powyższych dokumentów elektronicznych dopiero po terminie ich złożenia. - DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE
Ostateczny termin poinformowania Uczestników konkursu poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową o dopuszczeniu do udziału w Konkursie oraz zaproszenie do składania prac konkursowych lub powiadomienie o niedopuszczeniu do udziału w Konkursie.
do dnia 2.08.2024r. - WNIOSKI O WYJAŚNIENIE TREŚCI REGULAMINU
Zalecany termin składania poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową wniosków o wyjaśnienie treści Regulaminu konkursu dotyczących w szczególności przygotowania i składania Prac konkursowych.
do dnia 16.08.2024 r.
Organizator udzieli wyjaśnień poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową niezwłocznie. - TERMIN SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH – SKŁADANIE POSTACI ELEKTRONICZNEJ ORAZ POSTACI FIZYCZNEJ
do dnia 4.12.2024 r. do godziny 15:00Prace konkursowe w postaci elektronicznej należy składać poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową.
Organizator uzyska dostęp do powyższych dokumentów elektronicznych dopiero po terminie ich złożenia.Plansze oraz część opisową Pracy konkursowej w postaci fizycznej należy składać na adres: korespondencyjny Organizatora wskazany w Rozdziale I ust. 1. tj:
Stowarzyszenia Architektów Polskich
Oddział w Zielonej Górze
Stefana Batorego 16/10
65-084 Zielona Góra
(godziny pracy od 09.00 do 16.00) -
OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU
Ogłoszenie wyników Konkursu na Stronie internetowej Konkursu oraz zawiadomienie poprzez Elektroniczną Platformę Konkursową Uczestników konkursu o wynikach rozstrzygnięcia konkursu.
w dniu 20.11.2024 r.W przypadku, gdy Organizator będzie organizował oficjalne, publiczne ogłoszenie wyników Konkursu, o miejscu i godzinie tego wydarzenia Uczestnicy konkursu zostaną powiadomieni odrębnie.
-
Wystawa pokonkursowa
TBA -
Dyskusja pokonkursowa
TBA
Pula nagród (kwoty brutto) – 350 000,00 zł brutto
- I Nagroda – 120 000,00 zł brutto oraz zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie na podstawie pracy konkursowej kompleksowej dokumentacji
- II Nagroda – 80 000,00 zł brutto
- III Nagroda – 60 000,00 zł brutto
- 3 Nagrody pieniężne w formie wyróżnień – po 30 000,00 zł brutto dla każdej wyróżnionej pracy
Komunikacja:
Elektroniczna Platforma Konkursowa (EPK): https://epk.sarp.pl
Strona internetowa konkursu:
https://zielonagora.sarp.org.pl/konkurs-luco-zielonagora
Materiały konkursowe dostępne są na stronie internetowej konkursu