23. edycja konkursu KOŁO "Projekt Łazienki 2021"

Data dodania: 18.10.2021 | Aktualizacja: 18.10.2021, 13:02:13

Pierwszy etap konkursu „Projekt Łazienki 2021” właśnie się zakończył. Uczestnicy zgłosili swoje projekty toalety publicznej dla Tatrzańskiego Parku Narodowego. Teraz kolej na internautów – każdy może oddać głos na jedną z koncepcji biorących udział w konkursie.

W tegorocznym konkursie KOŁO „Projekt Łazienki 2021” organizowanym przez Geberit, uczestnicy mieli bardzo trudne zadanie, a mianowicie stworzenie koncepcji toalety publicznej 
dla Tatrzańskiego Parku Narodowego. W projektach istotne było zastosowanie rozwiązań umożliwiających dostęp do obiektu wszystkim grupom odbiorców, w tym osobom o szczególnych potrzebach, z niepełnosprawnościami, starszym czy opiekunom z małymi dziećmi. 
Dla organizatorów ważne było także projektowanie w duchu zrównoważonego rozwoju, wykorzystanie materiałów naturalnych oraz przyjaznych dla środowiska, zastosowanie źródeł energii odnawialnej, odzysk wody. Ważnym aspektem projektów miały być również rozwiązania mające na celu zmianę nieekologicznych zachowań turystów. Czy uczestnikom konkursu udało się wdrożyć te idee do swoich koncepcji? Każdy może to ocenić, biorąc udział w głosowaniu internautów, które zakończy się 28 października. Wszystkie zgłoszone prace można obejrzeć na stronie www.konkurskolo.pl/projekty i raz na dobę oddać głos na swojego faworyta. Zachęcamy do oddawania głosów – autor wybranego przez internautów projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 zł. 

Laureatów konkursu wybranych przez grono jurorów – profesjonalistów z branży architektonicznej, przedstawicieli Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz firmy Geberit poznamy podczas gali, która odbędzie się 29 listopada 2021.


Konkurs KOŁO „Projekt Łazienki 2021” organizowany przez firmę Geberit budzi ogromne zainteresowanie wśród początkujących architektów i studentów architektury, których zadaniem jest stworzenie projektu toalety publicznej. Partnerem tegorocznej edycji został Tatrzański Park Narodowy, który na miejsce projektu wybrał Dolinę Chochołowską. 

Konkurs zwraca uwagę na deficyt toalet publicznych w Polsce oraz na często pozostawiające wiele 
do życzenia warunki panujące w ogólnodostępnych ubikacjach. Przez ponad dwadzieścia lat, dzięki organizatorowi, partnerom, a także autorom najciekawszych zgłoszeń powstały nowoczesne, funkcjonalne i estetyczne toalety w wielu miejscach w Polsce.

Laureatów 23. edycji wyłoni znakomite jury, w którego gronie zasiadają eksperci z branży projektowej. Pula nagród wynosi ponad 50 tys. złotych. Termin przesyłania zgłoszeń 11.10.2021. 

Wszelkie informacje, wytyczne projektowe, harmonogram oraz regulamin są dostępne na stronie  https://konkurskolo.pl/

Partnerzy:
Tatrzański Park Narodowy, SARP, Instytut Wzornictwa Przemysłowego

Patroni medialni:
Elle Decoration, Label Magazine, Architektura i Biznes, Architektura Murator, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Bryła, Onet, Radio Kampus, F5, WhiteMAD, Sukces, Sztuka Architektury, Sztuka Wnętrza, Urządzamy.pl

Kontakt dla mediów:
Justyna Zborowska       
justyna.zborowska@geberit.com          
+48 505 199 115

Olga Kisiel-Konopka
olga@okkpr.pl
+48 882 444 811

Zofia Malicka
zofia.malicka@okkpr.pl
+48 696 093 111

Więcej informacji na www.kolo.com.pl

Informacje o marce KOŁO

Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Zakres produktów Grupy Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe 
i systemy kanalizacyjne). Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Pod marką KOŁO podejmowanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.

Udostępnij na:

REKLAMA
Wiśniowski

Bolix

Partnerzy SARP:
BP2 Budimex Equitone ESS Audio Jaga Kone Norlys Polflam Renson Schueco Wiśniowski
Powrót na górę