16 czerwca br. Seminarium: Promocja polskich miast w Szanghaju - Expo 2010

Data dodania: 10.06.2008 | Aktualizacja: 10.06.2008, 00:00:00


Seminarium odbędzie się w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, ul. Kredytowa 1, Sala Kinowa

13:00 - 13:50 - Sesja I. Pawilon Polski w Szanghaju – jakie możliwości promowania polskich miast otwiera obecność w przestrzeni ekspozycyjnej pawilonu?
Prowadząca: Elżbieta Czyżewska, przedstawiciel SARP

  1. Pawilon Polski w Szanghaju – architektoniczne ramy dla działań promocyjnych. Wystąpienie przedstawiciela PAIZ.
  2. Prezentacja projektów nagrodzonych w konkursie na projekt Pawilonu Polskiego w Szanghaju. Wizualne elementy identyfikacji „polskości” zakodowane w języku form graficznych i architektonicznych oraz problem ich czytelności obserwowany z perspektywy „chińskiej”. Prezentacje mają podpowiedzieć, co należy wybrać z pejzażu kulturowego polskich miast.
    Prezentacje poprzedzi wstęp przedstawiciela władz SARP.

14:00 - 15:00 Sesja II. Chiny, jak należy przygotować prezentacje miasta, regionu, aby była nie tylko czytelna, lecz także dobrze odebrana i zapamiętana przez odbiorców żyjących w innej kulturze i przestrzeni gospodarczej?
Prowadzący: Grzegorz Lindenberg, socjolog, ekspert ds. mediów i komunikacji.

  1. Co należy wiedzieć o kulturze i mentalności mieszkańców Chin – głównej grupie odbiorców przekazu?
    • wykład: Lidia Goldberg, wieloletni attache kulturalny Ambasady RP w Pekinie.
  2. Jakie aspekty ekonomii miast i regionów najbardziej mogą zainteresować przedstawicieli gospodarki chińskiej?
    • wykład: Tomasza Wrzosińskiego, Radcy Handlowego na Tajwanie i wieloletniego pracownika w Biurze Radcy Handlowego w Pekinie.
  3. Jak przygotować materiał PR na temat miasta, regionu?
    • wykład dyrektora agencji GGK Public Relations sp. z o.o. Jolanty Grus połączony z prezentacją przygotowaną dla jednego z miast polskich,
    • komentarz merytoryczny do prezentacji Leszek Chorzewski wieloletni Rzecznik Prasowy PL LOT

15:00 - 15:30 -Przerwa na lunch
15:30 - 17: 30 -Sesja III Warsztaty

Konsultacje w podgrupach prowadzone przez: ekspertów, którzy prowadzili wykłady w pierwszej i drugiej części seminarium z zakresu marketingu, promocji, logistyki, ekonomii, socjologii.

Udostępnij na:

Załączniki


REKLAMA
Wiśniowski

Bolix

Partnerzy SARP:
BP2 Budimex Equitone ESS Audio Jaga Kone Norlys Polflam Renson Schueco Wiśniowski
Powrót na górę